.
 
ENG
 

[4.09.2023] (Güncellendi) 2023 Yılı 2. Dönem BAP Başvuruları Hakkında

[1.09.2023] Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Antrenörlük Eğitimi Bölümü 2023 Yılı Özel Yetenek Sınavı Ön Değerlendirme Sonuçları

[1.09.2023] 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B Maddesine Göre Sözleşmeli Personel Alım İlanı

[31.08.2023] Otomatik Krema Makinesi ve Yayık Makinesi Hibe Töreni

[29.08.2023] Yüksek Öğrenim Öğrencileri TESYEV Bursu Duyurusu

[29.08.2023] (ÖNEMLİ) 2023 - 2024 Akademik Yılı Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Başvuru Sonuçları

[28.08.2023] (ÖNEMLİ) BESYO Özel Yetenek Giriş Sınavı Başvuruları Hakkında

[28.08.2023] Akademik Takvim

[25.08.2023] Ardahan Üniversitesi Kampüs Lojmanları Çatı Saçağı ve Isı Yalıtımı Yapım ve Onarımı İhalesi Duyurusu

[25.08.2023] İlahiyat Fakültesi Dekanlığı’nın Duyurusu

[22.08.2023] Sanat ve Tasarım Ana Bilim Dalı Tezli Yüksek Lisans Programı Mülakat Listesi

[21.08.2023] ÖNEMLİ 2023 YKS ile Üniversitemize Yerleşen Adayların Dikkatine

[18.08.2023] طلبات الطلاب الأجانب

[8.08.2023] TÖMER Sertifika Sınavı Duyurusu

[8.08.2023] უცხოელი სტუდენტების განაცხადები

Sayfa: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
 2023 / 1 KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemizin Çeşitli Kadrolarına Yerleşmeye Hak Kazanan Aday Memurların Dikkatine

Ardahan Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı’ndan

Üniversitemize 2023 / 1 KPSS ile Atanacak Adaylardan İstenilen Belgeler

  1.  KPSS sonuç belgesi internet çıktısı,
  2.  ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,
  3.  Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve noter tasdikli örneği,
  4.  6 adet vesikalık fotoğraf (Yönetmeliğe uygun şekilde son 6 ay içinde çekilmiş),
  5.  İkametgâh belgesi,
  6.  Varsa ortaöğretim hazırlık sınıfında başarılı geçen öğrenimini gösteren belge,
  7.  Nüfus cüzdanı fotokopisi,
  8.  Herhangi bir kamu kurumunda çalışıyorsa veya ayrılmışsa hizmet belgesi,
  9.  Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için),
  10.  Adli Sicil Kaydı ( E - devlet çıktısı kabul edilecektir),
  11.  Mal Bildirim Beyannamesi  (Sayfanın ön yüz ve arka yüzü doldurularak ıslak imzalı olmalıdır),
  12.  Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden alınacak raporun içeriğinde görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)
  13.  Kamu Görevine İlk Defa Atanacak Personele İlişkin Atama Başvuru Formu
  14.  Arşiv Araştırması Formu (2 adet ve ıslak imzalı olmalıdır)

Not: Adayların atanma işlemlerine esas olmak üzere yukarıda açıklanan belgeleri 26.07.2023 - 09.08.2023 (9 Ağustos Dahil)  tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen getirmeleri veya posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir.

Bu ilan resmi tebligat niteliğindedir, adaylara ayrıca bir bilgilendirme yapılmayacak olup, süresi içerisinde başvuru yapmayanlar atanma işleminden vazgeçmiş sayılacaktır.

Tel: 0478 211 75 19 Dahili: 1452-1461-1463

 
Bilgi Edinme |  Mevlana |  Farabi  |  Erasmus |  Bologna Süreci |  Engelli Öğrenci Birimi |  Yenisey Konukevi |  Hayata Dair |  Aday Öğrencilerimiz |  ARÜ Kampüs Haber
İİBF Dergisi |  İBEF Dergisi  |  Telefon Rehberi Hizmeti   |  Elektronik Belge Doğrulama Sistemi   |   P & M Project  |  Serka DFD Projesi  |  RE-SAVE Project  
.
Adres: Ardahan Üniversitesi Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii, Ardahan 75000 Telefon: +90 478 211 75 75 (Santral)  Faks: +90 478 211 75 09