Farabi Değişim Programı kapsamında 2018-2019 Akademik yılı Güz/ Güz-Bahar döneminde üniversitemizden giden öğrenci başvuru sonuçları açıklanmıştır.
Giden ve Gelen Öğrenci Başvuru Sonuçları için TIKLAYINIZ
Giden Öğrencilerin teslim etmesi gereken evraklar:
1- Öğrenci Başvuru Formu TIKLAYINIZ (2 adet bilgisayar ortamında doldurulacak ilgili bölüm koordinatörü veya bölüm başkanına imzalatılacak)
2- Öğrenci Yükümlülük Sözleşmesi TIKLAYINIZ ( 2 adet bilgisayar ortamında doldurulacak )
NOT: Hesap kendinize ait Halk Bankası hesabı olacak ve IBAN Numarası yazılacak )
3- Öğrenci Bilgi Formu TIKLAYINIZ ( 2 adet bilgisayar ortamında doldurulacak )
4- Öğrenci Beyannamesi TIKLAYINIZ ( 2 adet bilgisayar ortamında doldurulacak .)
5- Öğrenim Protokolü TIKLAYINIZ (Öğrenim Protokolünü kabul edildiğiniz üniversitenin ve kendi üniversitenizin ders müfredatını temin ederek ilgili bölüm hocanızla birlikte 3 güz dönemi 3 bahar dönemi toplamda 6 nüsha veya Güz+Bahar yıllık olarak 3 nüsha olarak bilgisayar ortamında doldurulacaktır.)
6- Feragat Dilekçesi için TIKLAYINIZ ( Herhangi bir sebepten dolayı hakkından feragat eden öğrencilerimizin Feragat dilekçesini doldurarak 09 Mayıs 2018 tarihine kadar Koordinatörlüğümüze teslim etmesi gerekmektedir.)
NOT: Gidecek olan öğrenciler tüm belgelerini 11 Mayıs 2018 mesai bitimine kadar Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmek zorundadır.