Ardahan Üniversitesi
ARÜ'den Duyurular

Ardahan Üniversitesi öğretim elemanı alımı sınav sonuçları(02.02.2018)

Duyuru Tarihi : 02 Şubat 2018

Ardahan Üniversitesi öğretim elemanı alımı sınav sonuçlarına ulaşmak için Tıklayınız...

Sonuçlara göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların, aşağıda istenen belgelerle birlikte 16.02.2018 tarihi mesai bitimine kadar şahsen ya da posta yoluyla başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1-    Lisans diploması (Geçici mezuniyet belgesi) ve transkript belgesi aslı ve noter onaylı suretleri.

2-    Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair onaylı öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı suretleri.

3-    ALES ve yabancı dil belgesi.

4-    Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5-    Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6-    8 adet vesikalık fotoğraf.

7-    Özgeçmiş.

8-    Nüfus cüzdanı fotokopisi.

9-   Mal Bildirimi

10-  Sağlık Raporu

11- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Ek:1)

NOT:

Adaylara ayrıca tebliğ yapılmayacaktır. Kişiler evrakları posta veya kendileri bizzat gelerek başvuru yapabilirler.

Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formunun ıslak imzalı olarak gönderilmesi gerekmektedir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü

           Personel Dairesi Başkanlığı

          Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii

          Merkez / ARDAHAN

Tel: 0 478 211 7519