Ardahan Üniversitesi
ARÜ'den Duyurular

Öğretim Elemanı Alımı Yedek Liste İlanı

Duyuru Tarihi : 20 Şubat 2024

Üniversitemizin 20.02.2024 tarihli öğretim elemanı alımı yedek liste ilanı için Tıklayınız...

20.02.2024 tarihinde açıklanan Öğretim Elemanı alımı yedek listeye göre Üniversitemize atanmaya hak kazanan adayların, 12.03.2024 tarihi mesai saati bitimine kadar, aşağıda istenen belgeleri dilekçelerine ekleyerek şahsen ya da posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler

1- Lisans diplomasının (Geçici mezuniyet belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

2- Doktora veya Yüksek Lisans mezuniyet belgesi (Doktora veya Yüksek Lisans yapıyorsa öğrenci olduğuna dair öğrenci belgesi) aslı ve noter onaylı sureti.

3- ALES ve yabancı dil belgesi.

4- Halen resmi bir kurumda çalışan veya daha önce çalışmış olanlar için hizmet belgesi.

5- Askerlik durum belgesi (Tecil veya terhis belgesi).

6- 4 adet vesikalık fotoğraf.

7- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

8- Mal Bildirim Beyanı (Mal Bildirim Formu Örneği)

9- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığı ya da Üniversite Hastanelerinden görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzman Hekimlerince verilecek kararın bulunması zorunludur.)

10- Adli Sicil Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-Devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce resmi kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

11- Özgeçmiş (CV) (CV Örneği)

12- Arşiv Araştırma Formu (Arşiv Araştırma Formu Örneği)

NOT: Bu duyuru tebligat niteliğinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Diplomaların ve mezuniyet belgelerinin asılları atama yapıldıktan sonra iade edilecektir.

Adres: Ardahan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Yenisey Kampüsü, Çamlıçatak Mevkii Merkez/Ardahan